Veelgestelde vragen
Lees de veelgestelde vragen hieronder voor antwoorden op veelgestelde vragen. Als je niet kunt vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op via info@luvelle.nl en we helpen je graag verder.
Hoe kan ik contact opnemen?
Voor al jouw vragen staan we altijd voor je klaar. Ons deskundige team is zeven dagen per week beschikbaar om je te ondersteunen en te adviseren. Je kan ons contacteren via info@luvelle.nl
Wat doe ik als ik een onjuist e-mailadres heb ingevuld?
Indien je een foutief e-mailadres hebt ingevoerd, neem dan direct contact met ons op zodat we dit voor jou kunnen corrigeren. Je kan contact met ons opnemen via info@luvelle.nl
Welke betaalmethoden worden aanvaard?
Wij aanvaarden:
- iDeal
- Bancontact
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Apple Pay
- Google Pay
Hoe veilig is mijn online bestelling?
Bij online aankopen met uw creditcard voert u uw gegevens in op een SSL-beveiligde pagina. Deze informatie wordt versleuteld met SSL en rechtstreeks verzonden naar het netwerk van onze kaartaanbieder, waar de kaart en transactie worden gevalideerd. Wij bewaren uw creditcardgegevens niet op onze servers.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Je kan jouw bestelling annuleren door uiterlijk binnen 48 uur contact op te nemen met onze klantenservice met vermelding van je bestelnummer. Dit kan via info@luvelle.nl
👉 Houd er rekening mee dat bestellingen die al zijn verzonden niet kunnen worden geannuleerd.
Is het mogelijk om mijn verzendadres te wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Als u uw verzendadres wilt wijzigen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@luvelle.nl
👉 Houd er rekening mee dat uw verzendadres niet meer kan worden gewijzigd nadat uw bestelling al is verwerkt of verzonden.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wij sturen u de tracking-informatie per e-mail zodra uw bestelling is verzonden.
Wat moet ik doen als er items missen in mijn ontvangen bestelling?
Als er nog iets ontbreekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Vermeld uw bestelnummer en de items die missen. Je kan ons contacteren via info@luvelle.nl
Hoe kan ik een artikel terugsturen?
Als u niet tevreden bent met ons artikel, kunt u het binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Klik hieronder op retourbeleid en bekijk het retourbeleid voor het retourproces.
Retourbeleid
Hoelang duurt het om antwoord te krijgen op mijn e-mail?
We antwoorden binnen 24 uur op uw e-mail.
Openingstijden klantenservice:
Maandag - Vrijdag: 08:30u - 19:30u
Zaterdag - Zondag: 10:00u - 16:30u
Naar welke landen verzendt Luvelle?
Momenteel verzenden wij alleen naar Nederland en België.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor uw bestelling zijn GRATIS. Wij nemen deze kosten voor onze rekening.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Onze excuses voor het ongemak dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Na het plaatsen van uw bestelling sturen we normaal gesproken een bevestigingsmail met daarin uw bestelnummer. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een e-mail met een track-en-tracecode. Hiermee kunt u de voortgang van uw pakket volgen. Mocht u deze e-mail niet hebben ontvangen of mocht u vragen hebben over de status van uw pakket, neem dan alstublieft contact met ons op via info@luvelle.nl zodat we u kunnen assisteren.
Contacteer ons
Ik wil graag retourneren, wat nu?
Ben je van gedachten veranderd, of ben je niet tevreden met je product? Dat kan natuurlijk.
Je kan binnen 30 dagen na ontvangst je product retourneren door ons te contacteren op info@luvelle.nl met vermelding van het bestelnummer.
Meer informatie vind je in ons retourbeleid via volgende pagina: retourbeleid
Ik wil het product omruilen, hoe doe ik dat?
U heeft de mogelijkheid om uw aankoop binnen 30 dagen na leveringsdatum te ruilen voor een ander artikel.
Om in aanmerking te komen voor een omruiling, dient het product zich in de originele staat te bevinden. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van het item voor uw eigen rekening zijn. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het nieuwe item binnen 7 werkdagen naar u wordt verzonden.
Voor het aanvragen van een omruiling kunt u contact opnemen via info@luvelle.nl met vermelding van uw bestelnummer. Wij helpen u graag verder met het proces.
Meer informatie vind je in ons retourbeleid via volgende pagina: retourbeleid