Retour & Terugbetaling

Bij Luvelle streven we naar volledige klanttevredenheid. We accepteren retouren binnen 30 dagen na levering. Mocht je niet helemaal tevreden zijn met je aankoop, dan hebben we een eenvoudig retour- en terugbetalingsproces voor je klaarstaan.

Voor vragen of hulp met je retour, kun je altijd contact met ons opnemen. We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel mogelijk verloopt: 
info@luvelle.nl

 

Retourvoorwaarden 

  • Je kunt een item binnen 30 dagen na levering retourneren.
  • Geretourneerde producten moeten in hun originele staat en verpakking zijn.
  • Vanwege hygiënische redenen accepteren we geen retouren van ondergoed, badkleding, bh's, oorbellen of cosmetica, tenzij ze defect zijn of de verpakking ongeopend is.

 

Retourinstructies

1. Contact opnemen:

  • Stuur een e-mail naar info@luvelle.nl met je verzoek om het product te retourneren. Vermeld je bestelnummer en voeg indien nodig duidelijke foto's van schade of problemen toe.

2.  Retourformulier en -adres:

  • Na goedkeuring van je verzoek ontvang je van ons het retourformulier en het adres waar je het product naar kunt retourneren. Je kunt het retourformulier ook hier downloaden: Download Retourformulier

3. Verpakken en verzenden:

  • Verpak het product dat je wilt retourneren zorgvuldig en in de originele verpakking. Voeg het ingevulde retourformulier toe aan je pakket. Voor zowel jouw als onze zekerheid raden we aan om een verzendmethode met Track & Trace te gebruiken.

4.  Verzendbewijs en Track & Trace:

  • Stuur ons na het versturen van je retourzending het verzendbewijs en de Track & Trace code. Dit helpt ons om je pakket efficiënt te volgen en versnelt het retourproces. Je mag dit sturen naar  info@luvelle.nl

 

Terugbetalingen

Zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen we je informeren over de status van je terugbetaling. Goedgekeurde terugbetalingen worden binnen 7 werkdagen verwerkt en terugbetaald op de oorspronkelijke betaalmethode. 

Mocht de terugbetaling na 7 werkdagen nog niet verwerkt zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@luvelle.nl
 

Retourkosten

De klant is verantwoordelijk voor de retourkosten. In het geval dat het product dat je hebt ontvangen defect of beschadigd is, zullen wij de kosten van de retourzending op ons nemen.

We adviseren je om altijd een verzendbewijs te bewaren voor het geval er iets met de retourzending gebeurt.

Ben je van gedachten veranderd?

Ben je van gedachten veranderd? Geen zorgen, dat kan natuurlijk gebeuren. Als je binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling besluit om deze te retourneren, dan zullen we het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen terugstorten op je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er echter rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor de retourkosten.

Voor het aanvragen van een retour kun je contact met ons opnemen via info@luvelle.nl


Omruiling

Je hebt de mogelijkheid om je bestelling tot uiterlijk 30 dagen na de leveringsdatum te ruilen voor een ander artikel. Het is toegestaan om het product te openen en te passen voordat je besluit te retourneren. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van het artikel dat je wilt omruilen voor rekening van de koper zijn. Zodra we het geretourneerde pakketje ontvangen, sturen we het nieuwe item binnen 7 werkdagen naar de klant.

Voor het aanvragen van een omruiling kun je contact met ons opnemen via info@luvelle.nl

Beschadigde of defecte producten

Indien je een defect of beschadigd product hebt ontvangen, verzoeken wij je om binnen 30 dagen na ontvangst contact met ons op te nemen. Stuur ons ook foto's van de schade of het defect indien mogelijk. 

Bij beschadigde of defecte producten nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Bovendien zullen we binnen 7 werkdagen een vervangend product kosteloos naar je verzenden. 

Voor het aanmelden van een defect product kun je contact met ons opnemen via info@luvelle.nl
 

Verkeerde bestelling ontvangen?

Heb je een verkeerd product ontvangen? Stuur ons dan een foto van de bestelling samen met je bestelnummer binnen 30 dagen naar  info@luvelle.nl en wij zorgen er vervolgens voor dat het juiste product gratis en binnen 7 werkdagen na ontvangst van de e-mail naar je wordt verzonden.
 

Pakket nooit ontvangen?

Indien je jouw bestelling niet hebt ontvangen, verzoeken wij je een e-mail te sturen met vermelding van je bestelnummer naar info@luvelle.nl en wij zorgen ervoor dat je bestelling binnen 7 werkdagen na ontvangst van de e-mail gratis opnieuw wordt verzonden.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren na plaatsing?

Wil je je bestelling annuleren? Dit kan uiterlijk binnen 48 uur door contact met ons op te nemen via  info@luvelle.nl met vermelding van je bestelnummer. We zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen na annulering op je originele betaalmethode wordt teruggestort.

Wanneer krijg ik mijn terugbetaling?

Na ontvangst en goedkeuring van uw retour, verwerken we uw terugbetaling binnen 7 werkdagen. Het kan enkele dagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening, afhankelijk van uw bank of creditcardmaatschappij.


Extra Informatie

Zoals vermeld in ons verzendbeleid, worden onze producten rechtstreeks vanuit het magazijn van onze leverancier naar klanten in Nederland en België verzonden. Dit stelt ons in staat om aanzienlijk te besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendkosten en onze producten tegen eerlijke prijzen aan te bieden en tegelijk bij te dragen aan een groenere planeet.

 

Contactinformatie

E-mail: info@luvelle.nl
Telefoon: +31 20 225 4533
Contactformulier: https://luvelle.nl/pages/contact
Bedrijfsnaam: Infinite Digital Limited
Bedrijfsregistratienummer: 75992210
Bedrijfsadres: Suite C, Level 7, World Trust Tower, 50 Stanley Street, Central, 999077, Hong Kong

Openingstijden klantenservice:

Maandag - Vrijdag: 08:30u - 19:30u
Zaterdag - Zondag: 10:00u - 16:30u

Geschatte reactietijd: Binnen 24 uur